Voor ruim 90 bezoekers verzorgden we een mooi concert in het prachtige theater Astoria. Door het informele karakter van het concert en het gezellig ingerichte theater was het voor onze trouwe bezoekers een leuke zondagochtend.

Uiteraard vormden de muziekstukken het hoofdmenu. Een extra compliment verdienen onze eigen solisten die weer prachtig gezongen hebben.

Met dit concert hebben we onze vrienden en sponsoren bedankt voor hun jaarlijkse financiƫle bijdrage aan ons koor. Deze bijdrage ondersteunt ons bij het organiseren van mooie concerten en het verhogen van de kwaliteit van ons koor. Recent hebben we dit gedaan door het volgen van een workshop zangtechniek.